top of page

מאמרים :

גלעד ערמון - לא כדאי לכם לפספס את המאמר הזה



שלום לכולם,

אתר ששווה לבקר בו:

באתר כותבים על כדורסל בכל נושא שרק אפשר לחשוב עליו, מבחירת זריקות דרך תרגילי חוץ מתחת לסל, הערכת מאמנים, אסטרטגיות בהגנה, נושאים כלליים כמו ניסיון ומרכיבים לאליפות ועוד ועוד. עיצוב פשוט, בלי הרבה רעש ועם הרבה מאוד ידע ומחשבה.

סיפור ששווה לקרוא: 'האיש שידע לעופף' פורסם בשנות ה-70 והפך להיות משל ידוע לכל מי שמלמד, מאמן, או אחראי על פיתוח של בני אדם.

מר טומשיק חווה בסיפור הזה הרגשה נהדרת – הוא מגלה שהוא יודע לעוף. מה קורה כשאחרים מגלים על כך והלקח שניתן להפיק מהסיפור בקישור הזה.

רשימת צפייה ביוטיוב ששווה לצפות בה:

אהבה אמיתית נובעת מהבנה, אמר בודהה, והוא כנראה לא התכוון לכדורסל, אבל בכל מקרה לחיצה כאן תביא אתכם לרשימה צפייה של הבנת משחק, שכוללת את כל התפקידים וכל האלמנטים, בשני צדי המגרש.

סרטון ששווה לצפות בו:

מבט מעניין על הסעיף המיוחד שהיה למייקל ג'ורדן בחוזה שחתם עם הבולס: סעיף אהבת המשחק.

אנחנו רגילים לראות שחקנים משחקים בכל מיני משחקי רחוב או טורנירים בשכונות במהלך הקיץ, מתחרים בסין או משתעשעים עם אוהדים בסלובניה, אבל פעם זה לא היה ככה, וקבוצות היו אוסרות על שחקנים לשחק במגרשים שונים בקיץ. למייקל היה סעיף שמאפשר לו, כי הוא אוהב את המשחק כל כך.

כתבות ששווה לקרוא:

שלוש שחקניות בשנות ה-20 כתבו לאחרונה לאתר WPBASKET וברוח הפוסט אני בטוח ששחקניות ושחקנים יכולים ליהנות מהקטעים מאוד:

1. דניאל קריינין כתבה את "אחרי האהבה",

2. שיר לוי כתבה את everything matters (רק הכותרת באנגלית, השאר בעברית) על תובנה שרכשה במהלך השנה הראשונה של במכללת וושינגטון סטייט.

3. נוגה פלג פלץ, מאחוריה ניסיון בליגת העל בארץ ובנבחרת הנשים של ישראל, כתבה על הקיץ שחלף והדגים בצורה יפה כמה היא אוהבת ומחוברת למה שהיא עושה.

שיר ששווה לשמוע:

השיר אחרי האהבה של טונה מתאר בצורה פשוטה לכל מי שאי פעם הרגיש תשוקה ענקית למשהו שלא בהכרח נותן סיפוק מיידי אבל משאיר חותם אצלנו בלב. מילים כאן.


אשמח לשמוע מכם, אפשר למצוא אותי בכתובות הבאות:

פייסבוק: Gilad Armon

טלפון: 052-5809934

תמיד קדימה,

גלעד.

bottom of page