top of page

מאמרים :

גלעד ערמון - במאמר חדש על דברים שלא כדי לפספס




שלום לכולם,

אתר ששווה לבקר בו:

בהופס מסקרים כדורסל, והמון. NBA, ישראל, אירופה, ואפילו "חוטאים" בסיקור ענפים אחרים לפעמים. הרבה קטגוריות לבחירה – אירועי היום, דיונים, תרגום (יחסית דומה לגוגל טרנזלייט) של כתבות ממקומות אחרים, ראיונות ועוד...


ספר ששווה לקרוא:

גריט עשה הרבה רעש כשיצא ויש לי הרגשה שמעבר להייפ שנוצר סביב יציאתו, הוא חלף יחסית מתחת לרדאר. מדובר במחקר פורץ דורך של פסיכולוגית שהרגישה שיש משהו מעבר לדרך בה מודדים אנשים ומודדים הצלחה.

התוצאה היא סדרת מחקרים וספר שהם קריאת חובה (לא פחות – ממש חובה) לכל מי שעוסק בחינוך ובאימון, וגם "סתם" רוצה להצליח בחיים.


רשימת צפייה ביוטיוב ששווה לצפות בה:

חודש לאחר סיומה של אליפות העולם, ואני עדיין לא נרגעתי מההופעה של פקונדו קמפאסו.

התחיל את הקריירה המקצוענית שלו בפניירול בארגנטינה, שם זכה בתגלית העונה בשנתו הראשונה. שנתיים אחר כך זכה בשחקן המשתפר של העונה. שנתיים לאחר מכן זכה בשחקן המצטיין של הגביע הארגנטינאי והצטיין בשנים לאחר מכן בארגנטינה, כולל MVP של הפלייאוף בשנים 2012 ו-2014.

בעונה אחר כך כבר עבר לשחק בריאל מדריד, שם שותף כ-10 דקות למשחק בליגה עם 3 נקודות, בזמן שהקבוצה לקחה אליפות, גביע וזכתה ביורוליג.

בעונות לאחר מכן כבר הפך לשחקן חמישיה, קלע מספר דו ספרתי של נקודות בממוצע למשחק ומסר יותר מחמישה אסיסטים.

באתר הרשמי של הליגה הספרדית קמפאסו רשום בגובה 1.81. הוא לא מטביע. הוא בסך הכול שומר מצוין, מוסר מעולה, וקולע כשהוא פנוי. האם יש לנו יכולת לעזור לשחקנים להפוך להיות קמפאסו? אני חושב שכן.

אפשר לצפות ברשימת הסרטונים כאן.


סרטון ששווה לצפות בו:

בראד סטיבנס לקח את אוניברסיטת באטלר לשני גמרים רצופים של טורניר ה-NCAA, והוא עשה את זה בעזרת חיבור אדיר לערכים של תכנית הכדורסל שלהם ובעזרת קור רוח יוצא דופן.

הסרטון הזה נפתח בדוגמא מצוינת לקור הרוח שלו: שניות לסיום משחק מכריע בטורניר המכללות, הקבוצה שלו מאבדת את הכדור וכנראה גם את ההזדמנות לנצח כאשר היא בפיגור נקודה.

סטיבנס מסתובב לספסל ומעלה משם את השחקן שמיד לאחר מכן יחטוף את הכדור וינצח את המשחק שרק רגע קודם היה נראה אבוד.

בעוד השחקן זורק את הזריקה והבאזר נשמע, סטיבנס מתחיל ללכת לכיוון ספסל היריבה כדי ללחוץ ידיים, תהיה התוצאה אשר תהיה.


כתבות ששווה לקרוא:

ליז קמבג', שחקנית על ואחת החזקות ב-WNBA, מספרת על הקושי האדיר שמלווה אותה בחייה – התמודדות עם דיכאון, ואיך הוא משפיע עליה גם בקריירה, החל מבחירת הקבוצה ועד אם לעלות לשחק במשחק מסוים או לא.

גם קווין לאב עושה את אותו הדבר, והוא חושב שזה חשוב גם כי זה עשוי לעזור לו להרגיש יותר טוב, אבל גם כי גברים וילדים בדרך כלל לא מדברים על בריאות נפשית.

זה ממש לא ברור מאליו ששחקנים ברמה הגבוהה ביותר בעולם משתפים חלק שעשוי לגרום להם הפסדים על המגרש ומחוץ לו. הם חושפים נקודה רגישה בחייהם כדי לעזור לאחרים, צעירים ומבוגרים כאחד, לדעת שלכל אחד עשוי להיות קושי – נפשי, רגשי, מנטלי – ואפשר וצריך לספר ולבקש עזרה.


שיר ששווה לשמוע:

אני מאוד אוהב את השיר I believe, כי אין הרבה שירים שמדברים על זה שמישהו אמר לך שלא תצליח להגיע כל כך רחוק ובכל זאת עבדת קשה והקשבת לנשמה שלך ועשית מה שצריך לעשות. אצלי זה מעורר השראה.


אשמח לשמוע מכם, אפשר למצוא אותי בכתובות הבאות:

פייסבוק: Gilad Armon

טלפון: 052-5809934

תמיד קדימה,

גלעד.

bottom of page